FAQ

FAQ2018-09-24T13:09:21+02:00

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie w sklepie?

Aby złożyć zamówienie, dodaj wybrany produkt do koszyka, a następnie podaj niezbędne dane adresowe. Na tym etapie określ rodzaj dostawy i sposób płatności za zamówienie. Zamówienie możesz złożyć w naszym sklepie przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.

Czy posiadanie konta w sklepie jest niezbędne do składania zamówień?

Nie, rejestracja w sklepie nie jest konieczna do złożenia zamówienia. Zakładając jednak konto, usprawnisz proces przy kolejnych zakupach i będziesz mieć pełen wgląd do historii zamówień.

W jaki sposób mogę opłacić złożone zamówienie?

W sklepie online akceptujemy następujące formy płatności:

  • przelew na konto sprzedawcy – 22 1020 5095 0000 5302 0118 4951 (PKO BP),
  • przelew elektroniczny – system Tpay,
  • gotówka za pobraniem.

Jakie sposoby dostawy są dostępne w sklepie?

Naszym klientom oferujemy dostawę towarów w formie przesyłki kurierskiej lub przesyłki kurierskiej pobraniowej. Zlecenia realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej GEIS.

Ile zapłacę za dostawę zamówienia?

Koszt dostawy wynosi 15 zł w przypadku paczki o wadze do 30 kg.

Czy mogę odebrać zamówiony towar osobiście?

Tak, umożliwiamy osobisty odbiór zamówień w sklepie stacjonarnym pod adresem: ul.1 Maja 127, 58-305 Wałbrzych.

Ile dni trwa realizacja zamówienia?

Złożone zamówienia realizujemy w terminie do 7 dni roboczych.

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

W terminie 14 dni możesz odstąpić od zakupu bez podawania przyczyny. Koszty zwrotu pokryta kupujący. Koszty związane z zakupem towaru zostaną zwrócone Ci w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.

Czy towary w sklepie objęte są gwarancją?

Tak, wszystkie produkty w sklepie posiadają gwarancję. Gwarancja ważna jest wraz z dowodem zakupu – paragonem lub fakturą. Szczegółowe informacje o warunkach gwarancji określone są w karcie gwarancyjnej zakupionego produktu.

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Reklamację możesz zgłosić pisemnie na adres ul. 1 Maja 127 58-305 Wałbrzych lub elektronicznie na adres: sklep@farby-walbrzych.pl. Reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni.

Masz dodatkowe pytania związane z zakupami w sklepie F.H.U Jaźwik?

Skontaktuj się z nami – odpowiemy na każde z nich!