W jaki sposób mogę złożyć zamówienie w sklepie?
Aby złożyć zamówienie, dodaj wybrany produkt do koszyka, a następnie podaj niezbędne dane adresowe. Na tym etapie określ rodzaj dostawy i sposób płatności za zamówienie. Zamówienie możesz złożyć w naszym sklepie przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.
Czy posiadanie konta w sklepie jest niezbędne do składania zamówień?
Nie, rejestracja w sklepie nie jest konieczna do złożenia zamówienia. Zakładając jednak konto, usprawnisz proces przy kolejnych zakupach i będziesz mieć pełen wgląd do historii zamówień.
W jaki sposób mogę opłacić złożone zamówienie?
W sklepie online akceptujemy następujące formy płatności:
- przelew na konto sprzedawcy – 22 1020 5095 0000 5302 0118 4951 (PKO BP),
- przelew elektroniczny – system Tpay,
- gotówka za pobraniem.
Jakie sposoby dostawy są dostępne w sklepie?
Naszym klientom oferujemy dostawę towarów w formie przesyłki kurierskiej lub przesyłki kurierskiej pobraniowej. Zlecenia realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej GEIS.
Ile zapłacę za dostawę zamówienia?
Koszt dostawy wynosi 15 zł w przypadku paczki o wadze do 30 kg.
Czy mogę odebrać zamówiony towar osobiście?
Tak, umożliwiamy osobisty odbiór zamówień w sklepie stacjonarnym pod adresem: ul.1 Maja 127, 58-305 Wałbrzych.
Ile dni trwa realizacja zamówienia?
Złożone zamówienia realizujemy w terminie do 7 dni roboczych.
Czy mogę zwrócić zamówiony towar?
W terminie 14 dni możesz odstąpić od zakupu bez podawania przyczyny. Koszty zwrotu pokryta kupujący. Koszty związane z zakupem towaru zostaną zwrócone Ci w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
Czy towary w sklepie objęte są gwarancją?
Tak, wszystkie produkty w sklepie posiadają gwarancję. Gwarancja ważna jest wraz z dowodem zakupu – paragonem lub fakturą. Szczegółowe informacje o warunkach gwarancji określone są w karcie gwarancyjnej zakupionego produktu.
W jaki sposób mogę złożyć reklamację?
Reklamację możesz zgłosić pisemnie na adres ul. 1 Maja 127 58-305 Wałbrzych lub elektronicznie na adres: sklep@farby-walbrzych.pl. Reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni.
Masz dodatkowe pytania związane z zakupami w sklepie F.H.U Jaźwik?
Skontaktuj się z nami – odpowiemy na każde z nich!